برندینگ و بازاریابی

ادله دیجیتال
جولای 12, 2021
ارزیابی و ارزش گذاری برند
جولای 12, 2021

برندینگ و بازاریابی

برندینگ و بازاریابی یعنی استفاده از ابزارهای موجود در اینترنت و دنیای دیجیتال برای بازاریابی خدمات و محصولات. در واقع در این روش بازاریابی بیشتر وابسه به رسانه های دیجیتالی مثل شبکه های اجتماعی هستیم. استفاده از شبکه های اجتماعی به نوعی به بازاریابی دیجیتالی ما کمک می کنند. حال فرقی نمی کند بازاریابی ما در شبکه های اجتماعی به صورت رایگان یا شامل هزینه باشد.

استفاده از هر نوع رسانه ای که مربوط به کسب و کارهای دیجیتال است می تواند به بازاریابی دیجیتال ما کمک کند. مثلا با استفاده از بهینه سازی سایتمان برای موتورهای جست و جو می توانیم از طریق موتورهای جست و جو و به ویژه گوگل مشتریان زیادی را با محصولات و خدمات خود آشنا کنیم. در دیجیتال مارکتینگ سعی می شود از طریق ابزارهایی مثل وب سایت، ایمیل، شبکه های اجتماعی رفتار کاربران و مخاطبان تحلیل شود تا بعد از بررسی های انجام شده بتوان بیشترین بازدهی را از بازاریابی بر روی این افراد کسب کرد.

برند شما جزء سرمایه شما محسوب می شود.

هر کسب و کار حهت پیشرفت و شکوفایی بایستی برند و علائم تجاری مشخصی را برای خود به ثبت برساند.

محاسبه ارزش یک برند یا ارزش یک علامت تجاری در لیسا دارایی های یک شرکت بسیار تاثیر گذار و قابل تامل است.

 

 

شروع کنید