ثبت برند و علائم تجاری

برندینگ و بازاریابی

برندینگ و بازاریابی یعنی استفاده از ابزارهای موجود در اینترنت و دنیای دیجیتال برای بازاریابی خدمات و محصولات. در واقع در این روش بازاریابی بیشتر وابسه به رسانه های دیجیتالی مثل شبکه های اجتماعی هستیم. استفاده از شبکه های اجتماعی به نوعی به بازاریابی دیجیتالی ما کمک می کنند. حال فرقی نمی کند بازاریابی ما در شبکه های اجتماعی به صورت رایگان یا شامل هزینه باشد.استفاده از هر نوع رسانه ای که مربوط به کسب و کارهای دیجیتال است می تواند به بازاریابی دیجیتال ما کمک کند. مثلا با استفاده از بهینه سازی سایتمان برای موتورهای جست و جو می توانیم از طریق موتورهای جست و جو و به ویژه گوگل مشتریان زیادی را با محصولات و خدمات خود آشنا کنیم. در دیجیتال مارکتینگ سعی می شود از طریق ابزارهایی مثل وب سایت، ایمیل، شبکه های اجتماعی رفتار کاربران و مخاطبان تحلیل شود تا بعد از بررسی های انجام شده بتوان بیشترین بازدهی را از بازاریابی بر روی این افراد کسب کرد.

ارزیابی و ارزش گذاری برند

میزان اعتمادی که مشتریان به محصولات و خدمات شما می کنند ارزش برند را تعیین می کند و با آن اندازه گیری می شود . ارزش برند در واقع درک مشتریان از ارزش یک برند می باشد . محاسبه ارزش برند به این گونه است که برند آن شرکت با درامدی که در آینده مورد انتظار از یک محصول با نام تجاری و در آمدی که در آیند از یک محصول بدون نام تجاری مقایسه می شود.
تفاوتی که به دست می آید همان سود حاصل می باشد.
اما براساس تقریب این محاسبه انجام می شود که ارزش به دست آمده می تواند ویژگی هایی همانند : ویژگی های ملموس و ویژگی های غیر ملموس باشد که ویژگی های ملموس ، کارکردی ویژگی های غیر ملموس و احساسی (مانند برند از نظرافراد خوش سلیقه یا با سَبک)قابل لمس می باشد.

جهت اخذ مشاوره وقت خود را تایین نموده وجهت راهنمایی لازم فرم زیر را پر نموده و ارسال بفرمایید.

برندینگ و بازاریابی

برندینگ و بازاریابی یعنی استفاده از ابزارهای موجود در اینترنت و دنیای دیجیتال برای بازاریابی خدمات و محصولات. در واقع در این روش بازاریابی بیشتر وابسه به رسانه های دیجیتالی مثل شبکه های اجتماعی هستیم. استفاده از شبکه های اجتماعی به نوعی به بازاریابی دیجیتالی ما کمک می کنند. حال فرقی نمی کند بازاریابی ما در شبکه های اجتماعی به صورت رایگان یا شامل هزینه باشد.استفاده از هر نوع رسانه ای که مربوط به کسب و کارهای دیجیتال است می تواند به بازاریابی دیجیتال ما کمک کند.

ارزیابی و ارزش گذاری برند

میزان اعتمادی که مشتریان به محصولات و خدمات شما می کنند ارزش برند را تعیین می کند و با آن اندازه گیری می شود . ارزش برند در واقع درک مشتریان از ارزش یک برند می باشد . محاسبه ارزش برند به این گونه است که برند آن شرکت با درامدی که در آینده مورد انتظار از یک محصول با نام تجاری و در آمدی که در آیند از یک محصول بدون نام تجاری مقایسه می شود.
تفاوتی که به دست می آید همان سود حاصل می باشد.
اما براساس تقریب این محاسبه انجام می شود که ارزش به دست آمده می تواند ویژگی هایی همانند : ویژگی های ملموس و ویژگی های غیر ملموس باشد که ویژگی های ملموس ، کارکردی ویژگی های غیر ملموس و احساسی (مانند برند از نظرافراد خوش سلیقه یا با سَبک)قابل لمس می باشد.

جهت اخذ مشاوره وقت خود را تایین نموده وجهت راهنمایی لازم فرم زیر را پر نموده و ارسال بفرمایید. و با ما در تماس باشید

برند ینگ و علائم تجاری از مهم ترین المان های یک کسب و کار بحساب می آیند

نام و نام خانوادگی:*
لطفا کد ملی خود را صحیح وارد نمایید.
شماره همراه خود را وارد نمایید.
نام محصول خود را وارد نمایید.
نام محصول خود را به صورت کامل وارد نمایید.
آدرس*
فایل ها را به اینجا بکشید
انواع فایل های مجاز : pdf, zipوpng, jpg, حداکثر اندازه فایل: 2 GB.
    مستندات خود را به صورت pdf ارسال نمایید.

    شروع کنید